Nakupovat na Newchic se opravdu vyplatí. Na Newchic naleznete tisíce produktů z oblasti módy, ať už se jedná o pánskou módu, dámskou, nebo dětskou. Součástí jsou samozřejmě i doplňky. Přinášíme návod, jak nakupovat na Newchic!
V tomto článku získáte odpovědi na všechny otázky týkající se nákupu na Newchic:
Dárek k registraci!Po registraci obdržíte e-mail se speciálními kupony, díky kterým můžete ušetřit až $22!
2/ Jak provést první nákup na Newchic?
Na hlavní stránce Newchic opět vpravo nahoře klikněte na „JOIN“ a vyplňte email a heslo, které jste zadávali při registraci.
Jste přihlášeni do vašeho účtu a můžete naplnit košík a objednávat 🙂
Vyberte si zboží, které chcete zakoupit – řekněme například pánské tričko.
Zadejte do vyhledávače „man t-shirt“ a vyberte si zboží, které vám nejvíc padne do oka.
Jakmile se dostante na kartu produktu, uvidíte vlevo náhledy produktu, vpravo potom cenu, hodnocení zboží a velikost. Cenu si můžete nastavit v CZK – stačí vpravo nahoře zvolit jako měnu českou korunu.
Klikneme tedy na požadovanou barvu trička a velikost.
Zboží poté vložíte do košíku kliknutím na tlačítko „ADD TO BAG„
Následně se proklikněte do košíku a vpravo uvidíte celkovou cenu objednávky. Můžete zvolit, zda chcete platit kartou, či přes PayPal.
Následně vyplníte kontaktní údaje (doručovací adresu) – jméno a příjmení, telefon a adresu. VŠECHY ÚDAJE MUSÍ BÝT VYPLNĚNY BEZ HÁČKŮ A ČÁREK! Vyplníte také platební metodu – stačí zadat číslo karty, expiraci a CVV kód – podobně, jako je tomu u jiných e-shopů.
Následně kliknutím na „Place your order“ objednávku dokončíte.
3/ Jak nastavit Newchic česky?
Nejste si jisti, zda správně rozumíte anglickým termínům či popisu produktu, který chcete objednávat? Newchic můžete mít v češtině!
Stačí vpravo nahoře na stránce Newchic kliknout na tlačítko „Language“ a zde si vybrat možnost češtiny.
Kompletní návod, jak mít nejen Newchic česky, najdete v tomto článku.
4/ Jak reklamovat zboží na Newchic?
Přišlo Vám poškozené zboží, nedorazilo vůbec, nebo prostě jen chcete vyměnit velikost nebo barvu? Na Newchic můžete zboží reklamovat a získat nové zboží či získat peníze zpět.
Reklamace zboží probíhá skrze vyplnění formuláře. Důležité je nejprve vybrat důvod reklamace – reklamovat zboží z Newchic můžete zde. Reklamování zboží vyžaduje alespoň základní znalost angličtiny, jelikož komunikace s prodejcem probíhá právě v angličtině. Postačí však i překlad z Google překladače.
Ve formuláři vyplníte detaily, proč chcete zboží reklamovat a můžete přiložit i fotky jako důkaz.
Následně během komunikace můžete získat peníze nebo nové zboží.
Bohužel nikde na stránce Newchic se nedá dohledat možnost zrušení účtu. Po kontaktování zákaznické linky jsem dostal pouze odpověď, že se stačí přes „Logout“ odhlásit, stránka údajně nezanechává Vaše osobní údaje.
Viz. jejich odpověď: If you want to delete your account, please just logout, our website does not store your personal information, please check the following picture…
14.10.2019 jsem objednal a zaplatil zboží kreditní kartou, do dnešního dne mě nebyla doručena zásilka.
Jedná se o pánské boty 74725478 a dámské boty 74725479 v celkové hodnotě Kč 1,631.
Sdělte prosím, zda tato zásilka mě bude vůbec doručena. Děkuji.
Jiří Abraham
nakupování v čísnkých e-shopech je spojeno s delší doručovací dobou. V některých případech může zboží dorazit až třeba za měsíc, někdy i trochu déle. Většinou ale dorazí zboží právě do cca 1 měsíce od zakoupení. Pokud se přihlásíte na Newchic.com do svého účtu, měl byste mít možnost u objednávky vidět, zda zboží bylo odesláno, případně i přímo vidět, kde se v současné době zásilka nachází.
Dobrý den,
katalog na webových stránkách vypadá hezky , stejně tak i zboží. Bohužel po doručení příjde velké zklamání. Zboží neodpovídá kvalitě.Vybrala jsem si tričko a delší letní košili v krásném provedení a střihu. Velikosti sedí, nicméně, tričko za 560,- které dorazilo se samolepkami bych si nevzala ani do práce jako pracovní a delší luxusní košilovka za 700 je slušně bych to řekla „hadra“ , která když si to oblečete
vám střihem nesluší.Velmi mě tento web, u kterého jsem nakupovala poprvé zklamal a nedoporučuji ho. Vrátit zboží je obtížné a tak mi zůstal jen pocit, že jsem podpořila třeba jednu rodinu, která si tímto vydělává na živobytí v Číně…… Bohužel, mrzí mě to. Newchic
Je možné zaplatit fakturu z Newchic klasicky. Tedy bankovním převodem na účet uvedený v dodané faktuře, aby se nemusel požívat paypal nebo přímý převod z karty ?
Dobrý den.
Po zaplacení běžným bankovním převodem přišla zpráva, že objednávka byla zrušena a uvedeno několik důvodů / zásoby jsou omezené, mají vadu produktu,neúspěšná platba atd.-vyberte si/.
Myslíte že peníze vrátí na účet odkud platba odešla, nebo je nutné je kontaktovat a vymáhat vrácení peněz ?
Díky za odpověď.
Určitě bych počkal pár dní a pokud nedojde k vrácení platby, kontaktoval bych jejich zákaznickou podporu s číslem objednávky a informací, že jste peníze zaslala, objednávka byla zrušena, ale peníze Vám nepřišly.
Velicce špatně se s vámi komunikuje, na vašem shopu nejde nastavit český jazyk a vracení zboží je tedy velmi složité. Zboží je navíc ve velmi špatné kvalitě
bohužel tady je pouze stránka, kde najdete návody, tipy apod. Nemáme se samotným e-shopem bohužel nic společného 🙁
V případě Newchic bohužel komunikovat v češtině nelze. Mohu však pro překlad stránky i komunikaci doporučit google překladač, který Vám jistě pomůže s překladem do angličtiny a vyřešením problému 🙂
Jak odstranit účet na newchic?
Bohužel nikde na stránce Newchic se nedá dohledat možnost zrušení účtu. Po kontaktování zákaznické linky jsem dostal pouze odpověď, že se stačí přes „Logout“ odhlásit, stránka údajně nezanechává Vaše osobní údaje.
Viz. jejich odpověď: If you want to delete your account, please just logout, our website does not store your personal information, please check the following picture…
14.10.2019 jsem objednal a zaplatil zboží kreditní kartou, do dnešního dne mě nebyla doručena zásilka.
Jedná se o pánské boty 74725478 a dámské boty 74725479 v celkové hodnotě Kč 1,631.
Sdělte prosím, zda tato zásilka mě bude vůbec doručena. Děkuji.
Jiří Abraham
Dobrý den,
nakupování v čísnkých e-shopech je spojeno s delší doručovací dobou. V některých případech může zboží dorazit až třeba za měsíc, někdy i trochu déle. Většinou ale dorazí zboží právě do cca 1 měsíce od zakoupení. Pokud se přihlásíte na Newchic.com do svého účtu, měl byste mít možnost u objednávky vidět, zda zboží bylo odesláno, případně i přímo vidět, kde se v současné době zásilka nachází.
Dobrý den,
katalog na webových stránkách vypadá hezky , stejně tak i zboží. Bohužel po doručení příjde velké zklamání. Zboží neodpovídá kvalitě.Vybrala jsem si tričko a delší letní košili v krásném provedení a střihu. Velikosti sedí, nicméně, tričko za 560,- které dorazilo se samolepkami bych si nevzala ani do práce jako pracovní a delší luxusní košilovka za 700 je slušně bych to řekla „hadra“ , která když si to oblečete
vám střihem nesluší.Velmi mě tento web, u kterého jsem nakupovala poprvé zklamal a nedoporučuji ho. Vrátit zboží je obtížné a tak mi zůstal jen pocit, že jsem podpořila třeba jednu rodinu, která si tímto vydělává na živobytí v Číně…… Bohužel, mrzí mě to. Newchic
Dobrý den,
jak vyzvednout zboží a přijede zásilka česká? Hlavní problém je komunikace, protože se mnou komunikuje forma pouze SMS. Děkuji za odpovědi.
Je možné zaplatit fakturu z Newchic klasicky. Tedy bankovním převodem na účet uvedený v dodané faktuře, aby se nemusel požívat paypal nebo přímý převod z karty ?
Podle oficiálních stránek by to možné být mělo – podívejte se zde: https://www.newchic.com/en/m%C3%A9thodes-de-payement-hc159.html
Tady jsou vypsány všechny možné platební metody i jejich popis, jak postupovat v případě, že chcete danou metodu využít
Dobrý den.
Po zaplacení běžným bankovním převodem přišla zpráva, že objednávka byla zrušena a uvedeno několik důvodů / zásoby jsou omezené, mají vadu produktu,neúspěšná platba atd.-vyberte si/.
Myslíte že peníze vrátí na účet odkud platba odešla, nebo je nutné je kontaktovat a vymáhat vrácení peněz ?
Díky za odpověď.
Určitě bych počkal pár dní a pokud nedojde k vrácení platby, kontaktoval bych jejich zákaznickou podporu s číslem objednávky a informací, že jste peníze zaslala, objednávka byla zrušena, ale peníze Vám nepřišly.
Zboží obj.25.3.2020,zaplaceno a dosud nic nepřišlo.Kde a na koho se obrátit.Na reklamaci dosud nereagovali.Je možnost reklamace v česku.
Dobrý den,
bohužel reklamace v Česku možná není. Zkuste prosím vyčkat, případně znovu napsat na zákaznickou podporu nebo vyplnit reklamační formulář.
Velicce špatně se s vámi komunikuje, na vašem shopu nejde nastavit český jazyk a vracení zboží je tedy velmi složité. Zboží je navíc ve velmi špatné kvalitě
Dobrý den,
bohužel tady je pouze stránka, kde najdete návody, tipy apod. Nemáme se samotným e-shopem bohužel nic společného 🙁
V případě Newchic bohužel komunikovat v češtině nelze. Mohu však pro překlad stránky i komunikaci doporučit google překladač, který Vám jistě pomůže s překladem do angličtiny a vyřešením problému 🙂